Активна життєва позиція є запорукою того, що вчитель буде рости як
професіонал, ітиме в ногу з часом.
Без любові до справи, якою займаєшся, не зможеш себе реалізувати як особистість.
Вчитель – це взірець.
Він сам має горіти, щоб одне його наближення запалювало дитячі серця.
В кожній дитині вчитель
повинен бачити перш людину, а потім –
учня.
Вчитель має бути вимогливим
в першу чергу до себе, а вже потім – до учнів.
Гілочка росту вчителя тягнеться вгору, тому що її з усіх сторін
підтримують і живлять гілочки росту вихованців.
Грунтовні знання – основна стратегічна зброя вчителя.
Діти – це діаманти.
Їх цінність в їх непідробності. Штучність нічого не варта.
Енергія, емоції, які несу в клас, -- тільки позитивні!
Єдність вимог вчителя і
батьків є обов’язковою умовою успішного виховання та навчання.
Життєдайним джерелом, в якому вчитель черпає наснагу, є любов і
довіра учнів.
Змінювати світ під силу лише вчителю, адже він виховує майбутнє.
М и цікаві дітям до тих пір, поки в нас самих живе
дитина.
Іскра любові вчителя запалює в серцях дітей велике полум’я
любові до життя, людей і до всього світу.
Їм – моїм маленьким, білочубим і русявим, блакитнооким і
карооким Іванкам і Катрусям завдячую
своїм бажанням творити і змінювати цей світ на краще.
Його не можна купити, придбати, знайти — його можна лише
набути ціною наполегливої праці над собою. Це — його величність досвід.
Краса душі – це те, що вчитель може подарувати своїм учням, і
від цього вона не зміліє, а тільки збільшиться.
Ложечка гумору в кожну порцію уроку лише додає йому гостроти
смаку.
Мудрий вчитель виховує постійно.
Навчаюсь все життя. Адже навчатись – це те ж саме, що веслувати
проти течії. Як тільки перестаєш гребти – тебе зразу ж відносить назад.
Оптимізм, віра в успіх допомагає долати щоденні труднощі шкільного
життя.
Педагогічний такт учителя допомагає налагодити тісний контакт із
вихованцями, викликає довіру учнів до вчителя.
Розчарування від невдач
стирається щоденними сподіваннями учнів, які кожного дня чекають від
учителя дива нових відкриттів, і вчитель не має права опускати руки. Навчання –
це рух тільки вперед!
Стратегія поведінки, яку виробляє вчитель, має бути прикладом для
наслідування учням. Адже справжній вчитель той, хто живе так, як навчає.
Творчість – це стан душі, який нестримно рухає вперед і не дає
зупинятись на досягнутому.
Успіх учнів окрилює вчителя.
Формула успіху – взяти 100% бажання і помножити на 100% дії.
Хліб учителя – не завжди солодкий, білий і святковий. Буває він і гірким, буденним, із
гірким присмаком образ і розчарувань. Та що поробиш – такою є доля усіх
хліборобів.
Ціль повинна бути недосяжно вищою, ніж можливість її
виконання. Тоді ми удосконалюємось і досягаємо цілі.
Чистота дитячих очей допомагає тримати в чистоті душу вчителя.
Шпаргалки для вчителя – це робочі зошити учнів, які підказують нам
правильну стратегію проведення уроків.
Щастя вчителя відбивається в іскорках люблячих очей
вихованців, які несуть в собі величезний заряд життєвої енергії і живлять нас.
М’якість вчителя мусить поєднувати в собі твердість вимог
і твердість духу.
Юрба веселих школяриків щодня чекає мене в класі з надією відкрити для себе
щось нове,незвідане, а я не маю права не
виправдати їхні надії і сподівання.
Я розчиняю своє «Я» в
численних дитячих «Я» моїх
вихованців і відчуваю велику відповідальність за їхню долю і майбутнє.
Немає коментарів:
Дописати коментар