Аналіз роботи МК

 Аналіз роботи методичної комісії


Методична комісія природничо-математичного циклу у 2021-2022 н.р.  розпочала роботу над методичною проблемою «Використання електронних засобів навчання для розвитку творчості учнів та формування ключових компетентностей здобувачів освіти». Відповідно до єдиної методичної проблеми опрацьовувалась науково-методична література, були проведені такі заходи:

o   Педагогічна майстерня: «Сервіси візуалізації інформації»

o   Методичний практикум «Практичні прийоми підсумкового повторення»

o   Круглий стіл: «Методи активного навчання в онлайні та офлайні»

o   Трибуна вільних думок: «Розвиток логічного та креативного мислення»

o   Круглий стіл: «Проблемне навчання: розвиваємо критичне мислення»

o   Методичні посиденьки: «Педагогічні відкриття»

o   Педагогічний консиліум

o   було обговорено питання педагогічної інноваційної методики, що сприяють формуванню ключових компетентностей учнів на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін . А саме:

o   - використання на уроках зарубіжної літератури методів критичного мислення, що розвивають ціннісно-смислові, естетичні та комунікативні компетентності;

o   - використання методів технології кооперативного навчання на уроках історії України з метою формування в учнів соціальної та громадянської компетентностей;

o   -     методика проведення уроку-гри (прес-конференції, екскурсії у минуле, телевізійної передачі та ін.) на уроках громадянської освіти та всесвітньої історії з метою формування в учнів соціальної та громадянської компетентностей;

o   - використання на уроках української мови та літератури інтерактивних методів навчанняз метою формування в учнів мовних компетентностей;

o   - методика використання парних та групових форм роботи на уроках англійської мови з метою формування в учнів компетентностей спілкування іноземними мовами;

o   - використання елементів кейс-технології з метою посилення в учнів мотивації навчальної діяльності на уроках англійської мови та формування  компетентностей спілкування іноземними мовами;

o   - ефективність використання інтерактивних  методів навчання на уроках української мови та літератури з метою формування в учнів мовних компетентностей;

o   - використання ігор  на уроках англійської мови як один із засобів формування комунікативних компетентностей учнів

o           

 

·         Організація  10-денної методичної сесії  «Творчість, майстерність, досконалість – це, насамперед, наполеглива праця». В. Сухомлинський; (Коригування тем для роботи з саморозвитку та самовдосконалення на новий навчальний рік відповідно до проблеми методичної комісії. Планування власної участі у реалізації запланованих заходів);

 

o   Олімпіади з предметів природничо-математичного циклу.

Результати своєї методичної роботи викладачі комісії висвітлювали у вигляді публікацій на порталах «Всеосвіта», «На урок»:

Шульженко В.В. -  «Всеосвіта» - 5 публікацій (1 подяка),

Яковенко О.М. – 7 публікацій (Онлайн-тести)

 

За 2021-2022 н.р. викладачі методичної комісії взяли участь у заходах методичного центру, а саме:

 

Шульженко В.В.

 -  у методичному калейдоскопі «Сучасна модель методичної комісії закладу ПТО: нові форми і методи роботи» (доповідь),

- конкурсі моделей  методичної комісії,

- конкурсі електронних журналів МК.

 

Дзябенко Н.О.:

-         Конкурсі на кращу розробку уроку з предметів загально-освітньої підготовки серед педагогічних працівників закладів ПТО.

-           у онлайн-спілкуванні «Організація дистанційного навчання в умовах війни» (доповідь)

Коновалова І.А.

-         Конкурсі на кращу розробку уроку з предметів загально-освітньої підготовки серед педагогічних працівників закладів ПТО.

Яковенко О.М.

-         Конкурсі на кращу розробку уроку з предметів загально-освітньої підготовки серед педагогічних працівників закладів ПТО.

 

 

Члени МК у 2021-2022 н.р. приймали активну участь  у різних заходах методичного центру ПТО Сумського обласного департаменту освіти і науки.

На учнівсій олімпіаді з історії України учениця Одеської А.І. Чала Дарина (гр. АК-35) посіла 3-є місце.

Члени МК взяли активну участь у обласному конкурсі на кращу розробку уроку серед педагогічних працівників закладів професійної освіти. Черкай Г.О. і  Коноваленко Я.В. стали лауреатами цього конкурсу, Мельник Л.М. та Мовчан Н.І. отримали дипломи учасників конкурсу.

- Мелник Л.М. підготувала учнів до участі в конкурсі «Патріот» , Міжнародному конкурсі знавців української мови ім.П.Яцика,  Міжнародному літературному конкурсі ім. Т.Г.Шевченка. Учасниця літературного конкурсу учениця гр. АК-15 посіла 3-є місце.

 

 

 

 

Для організації дистанційного та змішаного навчання учнів викладачі надавали учням необхідні для опанування навчальної програми інформаційні та контролюючі матеріали за допомогою  Google classroom та блогів:

1.                 Біологія, хімія – Коновалова Ірина Анатоліївна

https://konovalova-irina.blogspot.com/p/blog-page_58.html

2.                 Інформатика, технології, інформаційні технології – Шульженко Валентина Володимирівна

https://kab25.blogspot.com

3.                 Математика – Дзябенко Наталія Олександрівна

https://dnz12kab19.blogspot.com

4.                 Фізика, астрономія, фізика і астрономія, основи електротехніки – Яковенко Оксана Миколаївна

https://physics2019.blogspot.com

Для контролю засвоєння учнями навчального матеріалу використовувалось також онлайн тестування.

Консультативне спілкування з учнями та перевірка виконання завдань під час дистанційного навчання здійснювалося за допомогою електронної пошти, спільноти навчальної групи у  месенджері Viber, індивідуальних телефонних бесід.

З метою висвітлення роботи методичної комісії функціонує блог МК https://mk-p-m.blogspot.com

Результативність навчального процесу у викладачів МК

за 2021-2022 н.р.

П.І.Б.

викладача

Назва предмету

І семестр

ІІ семестр

Шульженко В.В.

інформатика

технології

6,2

5,8

6,2

5,8

Дзябенко Н.О.

математика

4,6

4,6

Яковенко О.М.

Фізика,

астрономія

4,4

4,4

Коновалова І.А.

біологія

хімія

4,6

4,1

4,6

4,1

З метою розвитку пізнавального інтересу дітей до вивчення предметів, розширення їх світогляду було організовано участь учнів у Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер» (3 учня)

 

Результати участі у  ІІ етапі Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з навчальних предметів серед учнів професійно-технічної освіти у 2021-2022 н.р.:

Математика (Бугера Л.) – 3 місце

Фізика (Саранча А.) – 2 місце

Біологія (Івашина А.) – 7 місце

Хімія ( Ткаченко К.) – 3 місце.

Виходячи з аналізу проведеної роботи за 2021-2022 н. р. перед членами МК у новому 2022-2023 н. р поставлено такі завдання:

Ø Узагальнення та систематизація роботи викладачів з впровадження особистісно-орієнтованих технологій в навчальний процес.

Ø Підвищення якості знань учнів з предметів природничо-математичного циклу.

Ø Пошук ефективних методів роботи зі здібними та обдарованими учнями.

Ø Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності.

Ø Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької  творчої діяльності викладачів. Здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.

Ø Впровадження в освітній процес новітніх технологій навчання. 

 




Немає коментарів:

Дописати коментар