Аналіз роботи методичної комісії
Методична
комісія природничо-математичного циклу у 2021-2022 н.р. розпочала
роботу над методичною проблемою «Використання електронних засобів навчання для
розвитку творчості учнів та формування ключових компетентностей здобувачів
освіти». Відповідно до єдиної методичної проблеми опрацьовувалась
науково-методична література, були проведені такі заходи:
o
Педагогічна майстерня: «Сервіси візуалізації інформації»
o
Методичний практикум «Практичні прийоми підсумкового
повторення»
o
Круглий стіл: «Методи активного навчання в онлайні та
офлайні»
o
Трибуна вільних думок: «Розвиток логічного та креативного
мислення»
o
Круглий стіл: «Проблемне навчання: розвиваємо критичне
мислення»
o
Методичні посиденьки: «Педагогічні відкриття»
o
Педагогічний консиліум
o було обговорено питання педагогічної
інноваційної методики, що сприяють формуванню ключових компетентностей учнів на
уроках суспільно-гуманітарних дисциплін . А саме:
o
- використання на уроках зарубіжної літератури методів
критичного мислення, що розвивають
ціннісно-смислові, естетичні та комунікативні компетентності;
o
- використання
методів технології кооперативного навчання на уроках історії України з метою
формування в учнів соціальної та громадянської компетентностей;
o
- методика
проведення уроку-гри (прес-конференції, екскурсії у минуле, телевізійної
передачі та ін.) на уроках громадянської освіти та всесвітньої історії з метою
формування в учнів соціальної та громадянської компетентностей;
o
- використання на уроках української мови та літератури інтерактивних методів навчанняз метою формування в учнів мовних компетентностей;
o
- методика використання парних та групових
форм роботи на уроках англійської мови з метою формування в учнів компетентностей спілкування
іноземними мовами;
o - використання елементів кейс-технології з метою посилення в
учнів мотивації навчальної діяльності на уроках англійської мови та формування компетентностей спілкування іноземними
мовами;
o - ефективність використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури з метою формування в
учнів мовних компетентностей;
o
-
використання
ігор на уроках англійської мови як один із засобів
формування комунікативних компетентностей учнів
o
·
Організація 10-денної методичної сесії «Творчість, майстерність, досконалість – це,
насамперед, наполеглива праця». В. Сухомлинський; (Коригування тем для роботи з
саморозвитку та самовдосконалення на новий навчальний рік відповідно до
проблеми методичної комісії. Планування власної участі у реалізації запланованих
заходів);
o
Олімпіади з предметів природничо-математичного циклу.
Результати своєї методичної роботи викладачі комісії висвітлювали у вигляді
публікацій на порталах «Всеосвіта», «На урок»:
Шульженко В.В. - «Всеосвіта» - 5
публікацій (1 подяка),
Яковенко О.М. – 7 публікацій (Онлайн-тести)
За 2021-2022 н.р. викладачі методичної комісії взяли участь у заходах
методичного центру, а саме:
Шульженко В.В.
-
у методичному калейдоскопі «Сучасна модель методичної комісії закладу
ПТО: нові форми і методи роботи» (доповідь),
- конкурсі моделей методичної
комісії,
- конкурсі електронних журналів МК.
Дзябенко Н.О.:
-
Конкурсі на кращу розробку уроку з предметів
загально-освітньої підготовки серед педагогічних працівників закладів ПТО.
-
у онлайн-спілкуванні
«Організація дистанційного навчання в умовах війни» (доповідь)
Коновалова І.А.
-
Конкурсі на кращу розробку уроку з предметів
загально-освітньої підготовки серед педагогічних працівників закладів ПТО.
Яковенко О.М.
-
Конкурсі на кращу розробку уроку з предметів
загально-освітньої підготовки серед педагогічних працівників закладів ПТО.
Члени МК у
2021-2022 н.р. приймали активну участь у
різних заходах методичного центру ПТО Сумського обласного департаменту освіти і
науки.
На учнівсій
олімпіаді з історії України учениця Одеської А.І. Чала Дарина (гр. АК-35)
посіла 3-є місце.
Члени МК взяли
активну участь у обласному конкурсі на кращу розробку уроку серед педагогічних
працівників закладів професійної освіти. Черкай Г.О. і Коноваленко Я.В. стали лауреатами цього
конкурсу, Мельник Л.М. та Мовчан Н.І. отримали дипломи учасників конкурсу.
- Мелник Л.М.
підготувала учнів до участі в конкурсі «Патріот» , Міжнародному конкурсі
знавців української мови ім.П.Яцика,
Міжнародному літературному конкурсі ім. Т.Г.Шевченка. Учасниця
літературного конкурсу учениця гр. АК-15 посіла 3-є місце.
Для організації дистанційного та змішаного навчання учнів викладачі
надавали учням необхідні для опанування навчальної програми інформаційні та
контролюючі матеріали за допомогою Google classroom та блогів:
1.
Біологія, хімія – Коновалова Ірина Анатоліївна
https://konovalova-irina.blogspot.com/p/blog-page_58.html
2.
Інформатика, технології, інформаційні технології –
Шульженко Валентина Володимирівна
3.
Математика – Дзябенко Наталія Олександрівна
https://dnz12kab19.blogspot.com
4.
Фізика, астрономія, фізика і астрономія, основи
електротехніки – Яковенко Оксана Миколаївна
https://physics2019.blogspot.com
Для контролю засвоєння учнями навчального матеріалу
використовувалось також онлайн тестування.
Консультативне спілкування з учнями та перевірка
виконання завдань під час дистанційного навчання здійснювалося за допомогою
електронної пошти, спільноти навчальної групи у месенджері Viber, індивідуальних телефонних бесід.
З метою висвітлення роботи методичної комісії функціонує блог МК https://mk-p-m.blogspot.com
Результативність навчального процесу у викладачів МК
за 2021-2022 н.р.
|
П.І.Б. викладача |
Назва предмету |
І семестр |
ІІ семестр |
|
Шульженко
В.В. |
інформатика технології |
6,2 5,8 |
6,2 5,8 |
|
Дзябенко
Н.О. |
математика |
4,6 |
4,6 |
|
Яковенко
О.М. |
Фізика, астрономія |
4,4 |
4,4 |
|
Коновалова
І.А. |
біологія хімія |
4,6 4,1 |
4,6 4,1 |
З метою розвитку пізнавального інтересу дітей до вивчення
предметів, розширення їх світогляду було організовано участь учнів у Міжнародному
конкурсі з інформатики «Бобер» (3 учня)
Результати участі у
ІІ етапі Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з навчальних
предметів серед учнів професійно-технічної освіти у 2021-2022 н.р.:
Математика (Бугера Л.) – 3 місце
Фізика (Саранча А.) – 2 місце
Біологія (Івашина А.) – 7 місце
Хімія ( Ткаченко К.) – 3 місце.
Виходячи з аналізу проведеної роботи за 2021-2022 н. р.
перед членами МК у новому 2022-2023 н. р поставлено такі завдання:
Ø Узагальнення та систематизація роботи викладачів з
впровадження особистісно-орієнтованих технологій в навчальний процес.
Ø Підвищення якості знань учнів з предметів
природничо-математичного циклу.
Ø Пошук ефективних методів роботи зі здібними та
обдарованими учнями.
Ø Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної
діяльності.
Ø Створення умов для професійного зростання, самоосвіти,
дослідницької творчої діяльності
викладачів. Здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
Ø Впровадження в освітній процес новітніх технологій
навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар